Τέμπη: Το (υπό αμφισβήτηση) πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ (που ήταν «ευαγγέλιο») και η συγκάλυψη


Είναι εντυπωσιακό πώς «ξαφνικά» ακόμα κι αυτό το “κολοβό” πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, που ήταν «ευαγγέλιο για την εθνική αυτογνωσία» (δηλώσεις Σκέρτσου, δηλαδή Μητσοτάκης), αμφισβητείται από τους πιο αρμόδιους, δηλαδή από αυτούς τους ίδιους που το συνέταξαν και το παρουσίασαν!


Λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση του πορίσματος ήρθε ο ίδιος ο πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ να δηλώσει σε ΜΜΕ (αφού πρώτα μας είπε ότι δέχεται απειλές για τη ζωή του – χωρίς όμως να κατονομάσει από ποιόν ή να προστρέξει στις αρμόδιες υπηρεσίες) ότι προτίθεται να ζητήσει να αποσυρθεί το τμήμα το οποίο κάνει λόγο για την πυρόσφαιρα. Αυτό επαναλήφθηκε αργότερα και με επίσημη ανακοίνωση του ΕΟΔΑΣΑΑΜ.

Αναμένουμε να δούμε τι θα κάνουν στο τέλος, καθώς νέες πληροφορίες σημειώνουν ότι το σημείο του πορίσματος στο οποίο αναφέρεται η γνωμάτευση του καθηγητή του ΑΠΘ κ.Κωνσταντόπουλου, δεν θα τολμήσουν να το αφαιρέσουν. Πρόκειται για το κομμάτι του πορίσματος όπου επισημαίνεται από τις έρευνες του καθηγητή πως η έκρηξη και ό,τι ακολούθησε της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη δεν μπορεί να οφείλεται στα (βολικά στο αφήγημα της κυβέρνησης) έλαια σιλικόνης. Ιδωμεν…

Παρεμπιπτόντως: Αν το πιστεύουν ότι όντως η έκρηξη οφείλεται στα έλαια σιλικόνης τότε τι μέτρα έχουν πάρει – από την κυβέρνηση μέχρι την εξαιρετικά ευαίσθητη εισαγγελία του Αρείου Πάγου – για να σταματήσουν εδώ και τώρα όλα τα τρένα, σε Ελλάδα και Ευρώπη, αφού με τέτοια έλαια σιλικόνης κυκλοφορούν; Ε;

Σε κάθε περίπτωση, τα ερωτήματα που προκύπτουν από τις τοποθετήσεις των υπευθύνων (;) του ΕΟΔΑΣΣΑΜ

– που συνδέονται με το πανεπιστήμιο της Πίζας και έναν εκπρόσωπο του πανεπιστημίου της Γάνδης και στην απαίτησή τους να απαλειφθούν από το πόρισμα οι αναφορές στα ιδρύματά τους παρότι στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ πουθενά δεν αναφέρεται ότι αυτοί οι δυο φορείς εξέδωσαν κάποιο πόρισμα (!), αλλά ότι περιορίστηκαν στην έκφραση γνώμης ως προς την μέθοδο προσομοιώσεων που ακολουθήθηκε –

είναι πολλά και δηλωτικά του επιπέδου ανακολουθίας του ίδιου του Οργανισμού. Ενός Οργανισμού για τον οποίο περηφανευόταν και περηφανεύεται (;) για την σύστασή του η ίδια η κυβέρνηση, στο πλαίσιο της εκτυφλωτικής… επιτελικότητάς της.

Γιατί, λοιπόν, συμβαίνουν όλα αυτά, για ένα πόρισμα που ο ίδιος ο Μητσοτάκης μας είπε, μάλιστα, από την Βουλή ότι πρέπει να γίνει αποδεκτό στο σύνολό του;

Για να ψηλαφήσει κανείς το τι συμβαίνει, πολύ περισσότερο όταν ό,τι συμβαίνει άπτεται της λειτουργίας του κράτους και αφορά στην πολυπόθητη για τους πωπούς εκείνων που το κυβερνούν “σταθερότητα” της καρέκλας τους, είναι ενδεδειγμένο να εξεταστεί σε ποια χρονική συγκυρία συντελείται, αλλά και ποιους εξυπηρετεί.

Σημειώνουμε: Πριν τις εξελίξεις με το πόρισμα είχαμε, μέρες τώρα, τον «γνωστό», πλέον, κ. Δέδε. Ο πραγματογνώμονας Δέδες εμφανίστηκε και συνεχίζει να παρελαύνει στα ΜΜΕ για να αμφισβητεί το ενδεχόμενο ύπαρξης εύφλεκτης ύλης στα τρένα που συγκρούστηκαν. Δηλώνει, μάλιστα, αν και αναρμόδιος επιστημονικά, ότι «αυτό είναι έωλο και αναπόδεικτο». Στα λεγόμενά του υπήρξαν αντιδράσεις από τους συγγενείς των θυμάτων. Η πρόεδρος του Συλλόγου Τέμπη 28.2.2023, Μαρία Καρυστιανού, τον ρώτησε ευθέως, με ανάρτησή της: «Ποια είναι τα αληθινά σας κίνητρα;». Επίσης, του έθεσε επτά ερωτήματα. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πατέρας θύματος των Τεμπών Παύλος Ασλανίδης.

Το κυριότερο: Η αμφισβήτηση του πορίσματος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα, ήρθε σε μια περίοδο που η κυβέρνηση, «στριμωγμένη» για το έγκλημα στα Τέμπη μετά τις μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις, προσπαθεί ματαίως, πότε με γελοίους ανασχηματισμούς και πότε με ακόμα γελοίες επικοινωνιακές φανφάρες, να αλλάξει την “ατζέντα”. Σε αυτό το κλίμα είδαμε τον πρωθυπουργό να εμφανίζεται ξανά ως… προφήτης (η προηγούμενη προφητεία του ήταν η ευχή να βρεθούν βίντεο από τα τρένα που τελικά λίγες μέρες μετά την ευχή του, και δυο χρόνια μετά το έγκλημα, βρέθηκαν…). Ετσι, μόλις την Παρασκευή, πήγε στην ΚΟ του κόμματός του και μας ενημέρωσε ότι «έχει έρθει η σειρά της αλήθειας πια να αντεπιτεθεί». Τι να υποθέσουμε; Οτι η “αλήθεια” για την οποία μας μιλούσε την Παρασκευή, “αντεπιτέθηκε” σήμερα Δευτέρα, βάζοντας στο στόχαστρο το πόρισμα που ο ίδιος εκθείαζε;…

Πράγματι, όλα εξελίσσονται με έναν περίεργο τρόπο και υπό αξιοσημείωτες χρονικές συμπτώσεις. Θα δούμε τις επόμενες μέρες ποιες ακόμα «αλήθειες» θα «αντεπιτεθούν» κι εδώ θα είμαστε να τις καταγράφουμε.

Μέχρι τότε, έχουμε μερικές απορίες:

1. Θα το βγάλουν όλο το πόρισμα “σκάρτο”; Εκείνο το τμήμα του που μιλάει για την διάλυση του σιδηρόδρομου από τις πολιτικές όλων των κυβερνήσεων, με τραγικά αποτελέσματα για την ασφάλεια, αυτό θα το σβήσουν ή θα το αφήσουν;…

2. Από την παρουσίαση του Πορίσματος στις 28/2 έχουν περάσει 40 μέρες. Τα πρώτα, δε, δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για “συμπεράσματα” του πανεπιστημίου της Γάνδης όσον αφορά την έκρηξη, πανε πίσω 2 μήνες. Αλήθεια, τόσο αργά φτάνουν τα νέα στη Γάνδη; Εδώ και 2 μήνες γιατί δεν αντέδρασαν; Και οι “πίκο-απίκο” των Ellinika Hoaxes που τώρα έτρεξαν να φιλοξενήσουν τις ενστάσεις τους, πως τους… διέφυγε και δεν τους ρώτησαν για την τόσο βραδυφλεγή τους αντίδραση;

3. Γνωρίζουμε ότι οι της Γάνδης έχουν εισπράξει από τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ 15.000 ευρώ. Αλήθεια, για ποια υπηρεσία; Γιατί αυτοί λένε – τώρα – ότι δεν έχουν καμία σχέση με το πόρισμα. Τότε γιατί πληρώθηκαν; Για το τίποτα που (δεν) έκαναν; Κι αν πληρώθηκαν για κάτι που έκαναν, τι ήταν αυτό που έκαναν;

Επιμένουμε, ειδικά και ιδιαίτερα, στο πρώτο ερώτημα. Και επισημαίνουμε: Πέραν της πυρόσφαιρας, υπάρχει και το υπόλοιπο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, δηλαδή αυτό που καταγράφει ότι:

Ο ελληνικός σιδηρόδρομος υπέφερε πολύ από τις οικονομικές κρίσεις που ξεκίνησαν στα τέλη του 2009 και κορυφώθηκαν το 2010. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την κακή συντήρηση και την όλο και πιο υποβαθμισμένη υποδομή και μια διαρθρωτική έλλειψη προσωπικού, απαραίτητου για να συνεχίσει να παρέχει τις συνήθεις υπηρεσίες. Το σιδηροδρομικό σύστημα δεν είχε ανακάμψει από αυτή την κατάσταση μέχρι τις αρχές του 2023. Ο διαχειριστής υποδομής ΟΣΕ, τονίζεται επίσης, δεν προβαίνει σε προληπτική συντήρηση των υποδομών ελέγχου, τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης, ακόμα και σήμερα.

Αυτά, τι να φανταστούμε; Τίθενται, επίσης, υπό αμφισβήτηση;

-Οτι όσοι κυβέρνησαν, εφάρμοσαν μια εγκληματική πολιτική διάλυσης, τεμαχισμού, υπονόμευσης του σιδηρόδρομου, αμφισβητείται;

-Οτι ξεπούλησαν τον σιδηρόδρομο με τραγικές συνέπειες στα θέματα ασφάλειας, ότι δεν υπήρχαν φωτοσήμανση, συστήματα ασφαλείας, τηλεδιοίκηση, αμφισβητείται;

-Οτι το προσωπικό είναι αποδεκατισμένο, η εκπαίδευσή του είναι ελλειπής, οι υποδομές παρατημένες, ότι η Hellenic Train είναι υπόλογη για το πως κυκλοφορούσαν και κυκλοφορούν τα τρένα, αμφισβητείται;

Αλήθεια, επ’ αυτών που δεν αμφισβητούνται (ακόμα…), πως και δεν παραγγέλθηκε καμία (καμία!) προκαταρκτική από τον Αρειο Πάγο;

Εν κατακλείδι, κι επειδή κάνουν και θα κάνουν τα πάντα για να την βγάλουν “καθαρή” – ματαίως βέβαια – επαναλαμβάνουμε:
Εν έτει 2023, σε έναν τεμαχισμένο, ξεπουλημένο, υπονομευμένο από όλους τους όσον αφορά τα συστήματα ασφαλείας και το προσωπικό του σιδηρόδρομο, δυο τρένα βρέθηκαν σε μονή γραμμή και σε αντίθετη κατεύθυνση. Και συγκρούστηκαν.

ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ. Αυτό είναι το έγκλημα. Αυτό το ΕΓΚΛΗΜΑ έφερε την έκρηξη. Αυτό το έγκλημα αφαίρεσε 57 ζωές.

Συνεπώς: Ο,τι συγκάλυψη κι αν επιχειρήσουν, ό,τι βίντεο κι αν ανακαλύψουν, σε ό,τι “γράψε – σβήσε” κι αν επιδοθούν, τα βίντεο και τα στοιχεία
– με τον Μητσοτάκη το 2019 να λέει, όταν ήταν ακόμα στην αντιπολίτευση, ότι θα φτιάξει τον σιδηρόδρομο
– και με τον Καραμανλή να λέει ξεδιάντροπα μια μόλις βδομάδα πριν το ΕΓΚΛΗΜΑ ότι είναι “ντροπή” να μιλάμε για θέματα ασφάλειας των τρένων, υπάρχουν.

Και αυτά τα βίντεο, αυτά τα στοιχεία, δεν χρειάζεται να τα ψάξουν, ούτε μπορούν να τα “σβήσουν”. Είναι 100% γνήσια.

Πηγή: ημεροδρόμος

από dromosanoixtos.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια