Η καταδίκη Ασημακοπούλου είναι νίκη απέναντι στον κυβερνητικό Μεγάλο Αδερφό
Ακόμη μία δικαστική απόφαση που ξεσκεπάζει τις «κουτοπονηριές» της ΝΔ. Ακόμη μια δικαστική απόφαση που επαναφέρει με ένταση το ζήτημα της διαχείρισης και προστασίας των προσωπικών δεδομένων των πολιτών.
Η καταδίκη της πρώην ευρωβουλευτού της ΝΔ κ. Άννας - Μισέλ Ασημακοπούλου για τη διαρροή ηλεκτρονικών διευθύνσεων αποδήμων Ελλήνων, λίγο πριν από τις ευρωεκλογές του 2024, εκθέτει ανεπανόρθωτα ένα σύστημα διαχείρισης δεδομένων που αποδεικνύεται ανεπαρκές, ανεξέλεγκτο και ασφαλώς επικίνδυνο.
Η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει ξεκάθαρα: Πόσο ασφαλή είναι τελικά τα προσωπικά δεδομένα των Ελλήνων πολιτών; Ποιος εγγυάται ότι ανάλογες διαρροές δεν έχουν συμβεί και σε άλλες βάσεις δεδομένων του Δημοσίου; Ποιος αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για ένα σκάνδαλο που τραυμάτισε την εμπιστοσύνη των πολιτών προς τους θεσμούς;
Τα ερωτήματα γίνονται ακόμη πιο επιτακτικά σήμερα, καθώς η κυβέρνηση ζητά από τους πολίτες να αποδεχθούν τον Προσωπικό Αριθμό ως το κεντρικό κλειδί διασύνδεσης όλων των κρατικών μητρώων και προσωπικών τους στοιχείων, διαβεβαιώνοντας ότι το σύστημα είναι απολύτως ασφαλές.
Με ποια αξιοπιστία όμως δίνονται αυτές οι εγγυήσεις, όταν η ίδια η κρατική μηχανή αποδείχθηκε ανίκανη να προστατεύσει ακόμη και ευαίσθητα δεδομένα εκλογέων;
Η ΝΙΚΗ απαιτεί από την κυβέρνηση να σταματήσει άμεσα το αφήγημα περί υποχρεωτικότητας του Προσωπικού Αριθμού, να εγκαταλείψει την προσχηματική ρητορική περί ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων και να ακυρώσει όλα τα σχέδια δημιουργίας μηχανισμού ψηφιακής επιτήρησης των Ελλήνων.
Να ξέρουν ότι σε κάθε προσπάθεια περιορισμού έστω και κατ´ ελαχιστον της ελευθερίας των πολιτών θα μας βρουν απέναντι.
ΝΙΚΗ: Η Πολωνία μας δείχνει τον δρόμο για τις Γερμανικές αποζημιώσεις
Ο γερμανοτραφής Έλληνας πρωθυπουργός, υποθέτουμε ότι ενημερώθηκε για τις δηλώσεις του Γερμανού ΥΠΕΞ, υπέρ της καταβολής αποζημιώσεων στην Πολωνία για τα 50.000 θύματα του ναζιστικού καθεστώτος. Ο Γιόχαν Βάντεφουλ δεν δίστασε, μάλιστα, να ταχθεί ρητά υπέρ της επίσπευσης της σχετικής απόφασης της Γερμανίας, μιλώντας για αποκατάσταση, ηθική και οικονομική, προς τη γειτονική χώρα.
Επιβεβαιώνεται εν τέλει, ότι η Γερμανία εξοφλεί τις υποχρεώσεις της από τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, προς όλες τις χώρες που κατέστρεψε, πλην όμως Ελλάδος. Σιωπή για την ταμπακέρα, και μόνο υποκριτικά φιλικά χτυπήματα για τη χώρα μας, την ώρα που όλοι συνομολογούν πώς οι απαιτήσεις παραμένουν ενεργές και απαράγραπτες. Τρισεκατομμύρια μας χρωστούν οι Γερμανοί αν συνυπολογιστεί και το κατοχικό δάνειο, κι όμως, καμία ουσιαστική προσπάθεια δεν αναπτύσσεται από τη σημερινή κυβέρνηση, τα μέλη της οποίας προτιμούν, ατιμωτικά προς το ιερό αίμα των προγόνων μας, να αποσιωπούν το θέμα.
Η ΝΙΚΗ θα συνεχίσει να αγωνίζεται σθεναρά υπέρ της διεκδίκησης των Γερμανικών Αποζημιώσεων, όσο κι αν προσκρούει στο πολιτικό κατεστημένο που προδοτικά και εμμονικά τις αποποιείται.
Και δεσμεύεται να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση, ανάμεσά τους και η συνεργασία με τους πρωταγωνιστές της πολωνικής υπόθεσης.
Σε οριακή κατάσταση το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας - Η ΝΙΚΗ ζητά στελέχωση, σχέδιο και ακύρωση της συγχώνευσης των Παθολογικών Κλινικών
Το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας αποτελεί βασικό πυλώνα υγειονομικής περίθαλψης για την Ανατολική Μακεδονία, καλύπτοντας καθημερινά τις ανάγκες πολιτών από τους νομούς Καβάλας, Δράμας και Ξάνθης. Παρά τον κρίσιμο ρόλο του, η σημερινή λειτουργική κατάσταση του Νοσοκομείου προκαλεί σοβαρή ανησυχία για την ασφαλή και ποιοτική παροχή υπηρεσιών υγείας.
Η ΝΙΚΗ επισημαίνει ότι οι ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, η αυξανόμενη πίεση στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, στις Παθολογικές Κλινικές και στις κρίσιμες ειδικότητες έχουν οδηγήσει το ανθρώπινο δυναμικό σε οριακές συνθήκες εργασίας.
Ένα περιφερειακό νοσοκομείο με τόσο μεγάλη γεωγραφική και πληθυσμιακή ευθύνη χρειάζεται σταθερή στελέχωση, οργανωμένο σχέδιο λειτουργίας και ουσιαστική ενίσχυση, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πολιτών χωρίς να στηρίζεται διαρκώς στην υπερπροσπάθεια των ίδιων εργαζομένων.
Η Πολιτεία οφείλει να λάβει άμεσα μέτρα, πριν η κατάσταση οδηγήσει σε περαιτέρω αποδυνάμωση κρίσιμων υπηρεσιών.
Η ΝΙΚΗ ζητά:
1. Άμεση κήρυξη των προβληματικών ειδικοτήτων ως άγονων κατηγορίας Β
Οι ειδικότητες με σοβαρές ελλείψεις ειδικών και ειδικευόμενων ιατρών πρέπει να ενταχθούν σε καθεστώς άγονης περιοχής κατηγορίας Β, ώστε να δοθούν ουσιαστικά κίνητρα προσέλκυσης και παραμονής ιατρών.
Χωρίς ειδικά κίνητρα, τα περιφερειακά νοσοκομεία θα συνεχίσουν να χάνουν ανθρώπινο δυναμικό προς τα μεγάλα αστικά κέντρα.
2. Άμεση αλλαγή του τρόπου λειτουργίας της διαλογής στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών
Οι ιατροί του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών πρέπει να επικεντρώνονται στο κύριο επιστημονικό τους έργο και στην άμεση αντιμετώπιση των περιστατικών της ειδικότητάς τους.
Η διαλογή των προσερχόμενων ασθενών πρέπει να πραγματοποιείται από ειδικά εκπαιδευμένο νοσηλευτικό προσωπικό, όπως ήδη εφαρμόζεται σε μεγάλα νοσοκομεία, μεταξύ των οποίων και το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, καθώς και σε σύγχρονα συστήματα επειγόντων.
Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να μειωθούν οι καθυστερήσεις, να οργανωθεί καλύτερα η ροή των περιστατικών και να ενισχυθεί η ασφάλεια των ασθενών.
3. Δημιουργία Μονάδας «Αυξημένης Φροντίδας Ασθενών με Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο» στη Νευρολογική Κλινική
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης παρουσιάζει σημαντικό κενό στη φροντίδα των ασθενών με αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο.
Με εξαίρεση την περιοχή της Αλεξανδρούπολης, δεν υπάρχει αντίστοιχη οργανωμένη δομή αυξημένης φροντίδας για αυτούς τους ασθενείς.
Η δημιουργία ειδικής μονάδας στη Νευρολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας αποτελεί αναγκαία αναβάθμιση και πρέπει να συνοδευτεί από πρόσθετη στελέχωση σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
4. Άμεση ακύρωση της σχεδιαζόμενης συγχώνευσης των δύο Παθολογικών Κλινικών από 1/1/2026
Η συγχώνευση των δύο Παθολογικών Κλινικών σε μία ενιαία, υπερμεγέθη δομή, χωρίς προηγούμενη ουσιαστική ενίσχυση προσωπικού, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για τη λειτουργία του Νοσοκομείου.
Ήδη οι παθολόγοι εργάζονται σε συνθήκες μεγάλης πίεσης, καλύπτοντας νοσηλευόμενους ασθενείς, εξωτερικά ιατρεία, επείγοντα περιστατικά και εφημερίες.
Η εφαρμογή μιας τέτοιας συγχώνευσης με τα σημερινά δεδομένα οδηγεί σε περαιτέρω εξουθένωση του προσωπικού και μπορεί να προκαλέσει νέες αποχωρήσεις ιατρών.
Η εμπειρία από τη Δράμα το 2012, όταν αντίστοιχη συγχώνευση οδήγησε στη δημιουργία υπερμεγέθους Παθολογικής Κλινικής και τελικά σε σοβαρή αποδυνάμωση της λειτουργίας της, αποτελεί προειδοποιητικό παράδειγμα που δεν πρέπει να επαναληφθεί.
5. Ενίσχυση των Κέντρων Υγείας Καβάλας και Θάσου
Η ΝΙΚΗ ζητά την άμεση ενίσχυση των Κέντρων Υγείας Καβάλας και Θάσου με το αναγκαίο προσωπικό, καθώς και με οδηγούς και πληρώματα ασθενοφόρων σε πλήρεις βάρδιες όλο το 24ωρο.
Παράλληλα, απαιτείται η λειτουργία εργαστηρίων για βασικές εξετάσεις επειγόντων περιστατικών, ώστε να περιοριστεί η άσκοπη διακομιδή ασθενών προς το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας και να αποσυμφορηθεί η πίεση που δέχεται, ειδικά κατά τους θερινούς μήνες, όταν η περιοχή και η Θάσος δέχονται μεγάλο αριθμό επισκεπτών.
Το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας χρειάζεται ενίσχυση, σχέδιο, ανθρώπινο δυναμικό και σεβασμό στους εργαζομένους και στους πολίτες που εξυπηρετεί.
Η ΝΙΚΗ καλεί το Υπουργείο Υγείας, την 4η Υγειονομική Περιφέρεια και όλους τους αρμόδιους φορείς να προχωρήσουν άμεσα σε σοβαρές, στοχευμένες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις.
Η υγεία των πολιτών της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης χρειάζεται αποφάσεις, στελέχωση και ουσιαστική στήριξη του δημόσιου συστήματος υγείας.
0 Σχόλια
Tο kozanara.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.